Dreamfields 2014

Dreamfields trok 25.000 bezoekers naar de Liemers in 2014. In samenwerking met de Matrixx is het DLHG logo opgenomen in het logo van Dreamfields om zo te laten zien aan alle bezoekers dat de Liemers helemaal goed is.
Dreamfields trok 25.000bezoekers naar de Liemers in 2014. In samenwerking met de Matrixx is het DLHG logo opgenomen in het logo van Dreamfields om zo te laten zien aan alle bezoekers dat de Liemers helemaal goed is.

Het logo is naast in de online promotie ook offline op verschillende fronten gebruikt. Vlaggen, banieren en zelfs stickers. De stickers zijn uitgedeeld aan de bezoekers. Tenslotte heeft het personeel 10.000 ansichtkaarten in kluisjes gelegd met de tekst "jij bent helemaal goed", op de achterkant een verwijzing naar de website dlhg.nl. Naast offline promotie is er vanuit Dreamfields ook weer een 'like & share' actie geweest.
Laatst aangepast opmaandag, 15 december 2014 14:31
  • Deel artikel met je vrienden

  • Meer in deze categorie:
    « Waaier 'Zin in Zevenaar'   |   Tour Culinair de Liemers »

    DLHG op Facebook

    1. DLHG Posts
    2. DLHG Comments
    next
    prev

    DLHG op Twitter

    1. @regiodeliemers
    2. #DLHG
    next
    prev

    Meld je aan voor de Nieuwsbriefen blijf eenvoudig op de hoogte

    Enkele malen per jaar versturen we een nieuwsbrief met een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen over de campagne de Liemers, helemaal goed!

    Volg de Liemers ook op Social Mediavoor de laatste nieuwtjes

    Om op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes kan je de Liemers, helemaal goed! ook via je favoriete social media volgen.

     

    Contact opnemenwe horen graag van je

    Heb je nog vragen of wil je meer informatie dan kan je per mail contact  opnemen. We helpen je dan graag verder!

    Inloggen or Aanmelden